Traducere pentru metodele de invatare a bebelusului sa doarma toata noaptea

Cry it out (lasat sa planga pana adoarme)= bebelusului ii e ignorat semnalul si nu ii este oferita alinare de niciun fel. „Nu ma intereseaza ce vrei, eu vreau sa dormi”

Lasarea in patut cand e semiadormit (luat de la san) si ridicat in brate spre linistire atunci cand plange (dar neoferind sanul)= bebelusului ii este interzisa nevoia de alinare la san. Ii este identificat semnalul dar i se raspunde altfel decat are nevoie. „Stiu ce vrei dar nu iti dau decat ce consider eu ca e potrivit”

Lasarea in patut si revenit la alinare in brate dupa intervale de x minute, intervale tot mai lungi= nevoia bebelusului de a se alina la san e ignorata si i se ofera ca raspuns la semnal luarea in brate tot mai rar. „Stiu ce vrei, dar nu iti dau decat ce vreau eu si cand si cat vreau eu”

Am avut o strafulgerare despre cat de egoisti si egocentrici suntem noi adultii… pana si cu copiii nostri…

Silvia Nicoara

Lasă un comentariu

SUS ↑

La Leche League GB

Resurse pentru suport in alaptare

Ramona Bunescu

Resurse pentru suport in alaptare

Alex și David cresc

Resurse pentru suport in alaptare

International BreastFeeding Centre

Resurse pentru suport in alaptare

KellyMom.com

Resurse pentru suport in alaptare

peaceful parenting

Resurse pentru suport in alaptare

Alăptează!

Resurse pentru suport in alaptare

WordPress.com News

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.